КОМПЛАЄНС КОНТРОЛЬ

Шановні панове!

У ПАТ "БАНК "УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ" впроваджена система  комплаєнс контролю, яка забезпечує контроль за дотриманням Банком законодавства України, ринкових стандартів,  внутрішніх процедур, в т.ч. Принципів корпоративного управління Банку та Кодексу корпоративної етики Банку. Всі послуги Банку надаються з дотриманням Кодексу корпоративної етики та відповідно до високих стандартів якості.   
У випадку коли Вам (працівнику Банку, Клієнту  або іншій зацікавленій особі)  стали відомі факти неприйнятної поведінки/порушень  в Банку,  Ви можете проінформувати нас про це.

Ми просимо Вас повідомити  про відомі Вам факти неприйнятної поведінки/порушень  в Банку:

  • скористатись  формою Повідомлення про неприйнятну поведінку/порушення
  • через  Call-центр  звернутись  до Служби комплаєнсу Банку за телефоном 0 (800) 210 804 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України)
  • надіслати повідомлення за електронною адресою:
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • по пошті з приміткою "для Служби комплаєнсу" за адресою: 03062, Україна, м. Київ, пр. Перемоги, 67.

Одержувачем Вашого повідомлення є Служба комплаєнсу ПАТ "БАНК  "УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ". Кожне повідомлення буде оброблене із забезпеченням схоронності конфіденційності Вашого звернення.

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НЕПРИЙНЯТНУ ПОВЕДІНКУ/ПОРУШЕННЯ

Повідомлення, що заповнені з метою вирішення особистих конфліктів з посадовими особами ПАТ "БАНК  УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ" не розглядаються.
Претензії до якості обслуговування клієнтів у Банку не є інцидентами комплаєнс-ризику та  ризику конфлікту інтересів,  тому  просимо звертатись за посиланням СКАРГИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ,  або  надсилати скарги на адресу електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.




Календар





  Refresh Captcha