This image for Image Layouts addon

У АТ "БАНК "УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ" та Банківській Групі впроваджена система комплаєнс контролю, яка забезпечує контроль за дотриманням Банком та учасниками Банківської групи законодавства України, в т.ч. законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації(відмивання) доходів одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, ринкових стандартів, внутрішніх процедур, в т.ч. Принципів корпоративного управління Банку, Політики корпоративного управління Банківської Групи та Кодексу корпоративної етики Банку, Кодексу корпоративної етики Банківської Групи

Всі послуги Банку/Банківської Групи надаються з дотриманням Кодексу корпоративної етики та відповідно до високих стандартів якості.   

У випадку коли Вам (працівнику Банку/учасника Банківської Групи, Клієнту  або іншій зацікавленій особі)  стали відомі факти неприйнятної поведінки/порушень  в діяльності Банку/учасника Банківської Групи,  Ви можете проінформувати нас про це.

Ми просимо Вас повідомити про відомі Вам факти неприйнятної поведінки/порушень в діяльності Банку/учасників Банківської Групи:

    • скористатись  формою "Повідомлення про неприйнятну поведінку/порушення"
    • через  Call-центр  звернутись  до Служби комплаєнсу Банку за телефоном 0 (800) 210 804 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України)
    • надіслати повідомлення за електронною адресою: compliance@buc.com.ua
    • по пошті з приміткою "для Служби комплаєнсу" за адресою: 03062, Україна, м. Київ, пр. Перемоги, 67.

Одержувачем Вашого повідомлення є Служба комплаєнсу АТ "БАНК  "УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ". Кожне повідомлення буде оброблене із забезпеченням схоронності конфіденційності Вашого звернення.

Повідомлення, що заповнені з метою вирішення особистих конфліктів з посадовими особами АТ "БАНК  УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ"/учаника Банківської Групи не розглядаються.
Претензії до якості обслуговування клієнтів у Банку не є інцидентами комплаєнс-ризику та  ризику конфлікту інтересів,  тому  просимо звертатись за посиланням СКАРГИ ТА ПРОПОЗИЦІЇЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН або  надсилати скарги на адресу електронної пошти: office@buc.com.ua

 *  поле не обов’язкове до заповнення  при відмові від зворотного зв’язку з Банком.
 ** якщо Ви вкажете своє прізвище, ім'я, по батькові та контактні дані,  то Вас обов'язково повідомлять про заходи, вжиті за результатами перевірки отриманої від Вас інформації.

Повідомлення про неприйнятну поведінку/порушення
security image