
У АТ "БАНК "УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ" та Банківській Групі впроваджена система комплаєнс контролю, яка забезпечує контроль за дотриманням Банком та учасниками Банківської групи законодавства України, в т.ч. законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації(відмивання) доходів одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, ринкових стандартів, внутрішніх процедур, в т.ч. Принципів корпоративного управління Банку, Політики корпоративного управління Банківської Групи та Кодексу корпоративної етики Банку, Кодексу корпоративної етики Банківської Групи.
Всі послуги Банку/Банківської Групи надаються з дотриманням Кодексу корпоративної етики та відповідно до високих стандартів якості.
У випадку коли Вам (працівнику Банку/учасника Банківської Групи, Клієнту або іншій зацікавленій особі) стали відомі факти неприйнятної поведінки/порушень в діяльності Банку/учасника Банківської Групи, Ви можете проінформувати нас про це.
Ми просимо Вас повідомити про відомі Вам факти неприйнятної поведінки/порушень в діяльності Банку/учасників Банківської Групи:
- скористатись формою "Повідомлення про неприйнятну поведінку/порушення"
- через Call-центр звернутись до Служби комплаєнсу Банку за телефоном 0 (800) 210 804 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України)
- надіслати повідомлення за електронною адресою: [email protected]
- по пошті з приміткою "для Служби комплаєнсу" за адресою: 03062, Україна, м. Київ, пр. Берестейський, 67.
Вказаними конфіденційними каналами можливо надати анонімно повідомлення наступними способами:
- скориставшись формою Повідомлення про неприйнятну поведінку/порушення (в полі «ПІБ» вказавши «анонімно»)
- через Call-центр звернутись до Служби комплаєнсу Банку за телефоном 0 (800) 210 804 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України) не з фінансового номеру
- надіслати повідомлення за адресою електронної пошти [email protected] з поштової скриньки, по якій не можливо ідентифікувати особу
Одержувачем Вашого повідомлення є Служба комплаєнсу АТ "БАНК "УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ". Кожне повідомлення буде оброблене із забезпеченням схоронності конфіденційності Вашого звернення.
Шановні панове!
Повідомлення, що заповнені з метою вирішення особистих конфліктів з посадовими особами АТ «БАНК «УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ» не розглядаються.
Щодо претензій до якості обслуговування клієнтів у Банку (крім випадків порушення етичної поведінки в роботі з клієнтами) просимо звертатись на сторінку ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН (за посиланням https://ukrcapital.com.ua/uk/zvernennia-hromadian.html), або надсилати скарги на адресу електронної пошти: [email protected]
Повідомлення про неприйнятну поведінку/порушення в діяльності, в т.ч. у сфері ПВК/ФТ
* поле не обов’язкове до заповнення при відмові від зворотного зв’язку з Банком.
** якщо Ви зазначите своє прізвище, ім'я, по батькові та контактні дані, то Вас обов'язково повідомлять про заходи, вжиті за результатами перевірки отриманої від Вас інформації.