This image for Image Layouts addon

У АТ "БАНК "УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ" та Банківській Групі впроваджена система комплаєнс контролю, яка забезпечує контроль за дотриманням Банком та учасниками Банківської групи законодавства України, в т.ч. законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації(відмивання) доходів одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, ринкових стандартів, внутрішніх процедур, в т.ч. Принципів корпоративного управління Банку, Політики корпоративного управління Банківської Групи та Кодексу корпоративної етики Банку, Кодексу корпоративної етики Банківської Групи

Всі послуги Банку/Банківської Групи надаються з дотриманням Кодексу корпоративної етики та відповідно до високих стандартів якості.   

У випадку коли Вам (працівнику Банку/учасника Банківської Групи, Клієнту  або іншій зацікавленій особі)  стали відомі факти неприйнятної поведінки/порушень  в діяльності Банку/учасника Банківської Групи,  Ви можете проінформувати нас про це.

Ми просимо Вас повідомити про відомі Вам факти неприйнятної поведінки/порушень в діяльності Банку/учасників Банківської Групи:

  • скористатись  формою "Повідомлення про неприйнятну поведінку/порушення"
  • через  Call-центр  звернутись  до Служби комплаєнсу Банку за телефоном 0 (800) 210 804 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України)
  • надіслати повідомлення за електронною адресою: [email protected]
  • по пошті з приміткою "для Служби комплаєнсу" за адресою: 03062, Україна, м. Київ, пр. Берестейський, 67.

Вказаними конфіденційними каналами можливо надати анонімно повідомлення наступними способами:

  • скориставшись формою Повідомлення про неприйнятну поведінку/порушення (в полі «ПІБ» вказавши «анонімно»)
  • через Call-центр звернутись до Служби комплаєнсу Банку за телефоном 0 (800) 210 804 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України) не з фінансового номеру
  • надіслати повідомлення за адресою електронної пошти [email protected] з поштової скриньки, по якій не можливо ідентифікувати особу

Одержувачем Вашого повідомлення є Служба комплаєнсу АТ "БАНК  "УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ". Кожне повідомлення буде оброблене із забезпеченням схоронності конфіденційності Вашого звернення.

Шановні панове!

Повідомлення, що заповнені з метою вирішення особистих конфліктів з посадовими особами АТ «БАНК «УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ» не розглядаються.

Щодо претензій до якості обслуговування клієнтів у Банку (крім випадків порушення етичної поведінки в роботі з клієнтами) просимо звертатись на сторінку ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН (за посиланням https://ukrcapital.com.ua/uk/zvernennia-hromadian.html), або надсилати скарги на адресу електронної пошти: [email protected]

Повідомлення про неприйнятну поведінку/порушення в діяльності, в т.ч. у сфері ПВК/ФТ

  *  поле не обов’язкове до заповнення  при відмові від зворотного зв’язку з Банком.
 ** якщо Ви зазначите своє прізвище, ім'я, по батькові та контактні дані,  то Вас обов'язково повідомлять про заходи, вжиті за результатами перевірки отриманої від Вас інформації.

Будь ласка, заповніть обов'язкове поле.
Будь ласка, заповніть обов'язкове поле.
Будь ласка, заповніть обов'язкове поле.
Будь ласка, заповніть обов'язкове поле.
Будь ласка, заповніть обов'язкове поле.
Будь ласка, заповніть обов'язкове поле.
Будь ласка, заповніть обов'язкове поле.
Будь ласка, заповніть обов'язкове поле.

КОНТАКТИ

АТ «БАНК «УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ»
МФО: 320371
Код ЄДРПОУ: 22868414
№ свідоцтва платника ПДВ: 100267316
ІПН платника ПДВ: 228684126651
Ел.адреса НБУ: NBU_IYV
Адреса S.W.I.F.T.: UKCAUAUK


0 (800) 210 804 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України)
+38 (044) 364 35 26 (із-за кордону)

[email protected]

facebook