Сталий розвиток (sustainable development) розвиток, що дозволяє задовольнити потреби сучасного покоління без шкоди для майбутніх поколінь, його основою є економічні та екологічні інтереси суспільства.
Ключовою ідеєю сталого розвитку є пошук такого співвідношення між природокористуванням і соціально-економічним розвитком, яке б забезпечило ефективне використання природних ресурсів, підтримувало б екологічну безпеку суспільства та гарантувало б необхідну якість життя і добробуту населення.
Банк дотримуючись принципів сталого розвитку планує отримати таки переваги, як: підвищення мотивації персоналу; зростання продуктивності праці; зменшення плинності кадрів; поліпшення соціально-психологічного клімату; підвищення якості трудового життя працівників; створення позитивного іміджу Банку; зростання вартості нематеріальних активів (репутація, вартість бренду); підвищення лояльності споживачів до Банку і його продуктів; збільшення обсягів наданий послуг; позитивне ставлення до Банку з боку держави і суспільства; можливість брати участь в державних програмах та провідних рейтингах; можливість залучення інвестицій та кращих фахівців; спрощення одержання кредитів; полегшення укладання партнерських стосунків із контрагентами і т. ін.
Банк, з метою більш легшого адаптування до кризових змін, почав інтеграцію основних принципів сталого розвитку у своїй діяльності, а саме у наступних напрямах:
- економічному (економічна діяльність, присутність на ринку, впровадження нових технологій та банківських продуктів);
- соціальному (працевлаштування, гідні умови праці, розвиток, рівні права працівників; відсутність дискримінації, антикорупційні заходи, відповідальність перед споживачами, благодійництво, справедлива конкуренція, дотримання етичних норм);
- екологічному (економія води, електроенергії, матеріалів; правильне поводження з відходами, ефективна логістика, захист довкілля).
Ключовими цілями сталого розвитку Банку є :
- системність, інтеграція стійкого розвитку в бізнес-стратегію ;
- стале економічне зростання;
- забезпечення безпеки клієнтів та працівників Банку в умовах воєнного стану;
- повага інтересів партнерів, клієнтів та суспільства в цілому;
- забезпечення гідних, безпечних умов праці,
- навчання та розвиток співробітників ;
- повага до прав людини;
- гендерна рівність;
- запобігання та зниження впливу на навколишнє середовище;
- розвиток дистанційних каналів обслуговування, підвищення якості продуктів та послуг банку, проведення автоматизації процесів, сприяння інноваціям ;
- побудова сучасного універсального банку для кожного громадянина України .
Відповідно до затвердженої Стратегії розвитку, одним із найважливіших напрямків діяльності Банку є поєднання традиційної і цифрової операційних моделей, впровадження діджиталізації банківських продуктів та бізнес-процесів, реалізація концепцій ініціювання та запровадження «CRM системи» та «Системи мобільного банкінгу».