АТ «БАНК «УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ» — стабільний Український Банк з 1992 року успішно працює у сегменті бізнес-клієнтів.
Наша місія — спрощувати фінансові рішення для підприємців по всій країні.
Ми створили CAPIbank — наш цифровий банк, що об'єднує.
В нашу команду запрошуємо:
Головний фахівець відділу розрахункових операцій Управління операційної підтримки Департаменту операційної діяльності
Ми пропонуємо:
Роботу в стабільному Українському Банку.
- Професійний розвиток та гідна винагорода.
- Робота в затишному офісі з комфортними умовами праці.
- Цікаві робочі задачі та виклики.
- Офіційне працевлаштування із дотриманням всіх соціальних гарантій згідно КЗпП (оплачувані лікарняні, відпустка 24 календарні дні).
- Можливість працювати в гібридному графіку.
- Зручне місце розташування на м. Нивки, Берестейський проспект, 67.
Вимоги:
- Вища освіта/не повна вища освіта відповідного напрямку підготовки (спеціаліст, магістр, бакалавр).
- Досвід роботи у підрозділі операційної діяльності банку.
- Знання банківської програми АБС Б2 та Ліга-Закон, https://youcontrol.com.ua/.
Основні обов’язки:
- Прийом - обробка платіжних доручень клієнтів, отриманих за допомогою системи «Клієнт-Банк».
- Договірне списання коштів з рахунків клієнтів для погашення заборгованості за розрахункове обслуговування.
- Формування та акцепт меморіальних документів в національній валюті «Платежі населення» щодо перерахування прийнятих готівкою через каси відділень Банку платежів від фізичних та юридичних осіб на поточний рахунок отримувача.
- Обробка запитів та документів за платежами Клієнтів, які отримані на рахунки банку 3720 «до з’ясування» реквізитів.
Ми будемо раді розглянути Вашу кандидатуру та обговорити можливість співпраці.
Команда АТ «БАНК «УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ»
Наш сайт: https://ukrcapital.com.ua/uk/
Пошта для резюме: [email protected]
* Направляючи резюме на вакансію, Ви даєте згоду на обробку Ваших персональних даних в рамках чинного законодавства України.
Заступник начальника Управління готівкового обігу і інкасації
Ми пропонуємо:
- Роботу в стабільному Українському Банку.
- Професійний розвиток та гідна винагорода.
- Робота в затишному офісі з комфортними умовами праці.
- Цікаві робочі задачі та виклики.
- Офіційне працевлаштування із дотриманням всіх соціальних гарантій згідно КЗпП (оплачувані лікарняні, відпустка 24 календарні дні).
- Можливість працювати в гібридному графіку.
- Зручне місце розташування на м. Нивки, Берестейський проспект, 67.
Вимоги:
- Вища освіта відповідного напрямку підготовки (спеціаліст, магістр).
- Досвід роботи за напрямком від 1 року.
- Знання програм САБ АБС Б2, Word, Excel, Liga.
- Знання готівкового обігу, інкасації та перевезення валютних цінностей, емісійно-касових операцій.
Основні обов’язки:
- Здійснення контролю за дотриманням правил відображення касових надходжень і видатків за символами статистичної звітності по банку та його підрозділах ф.12Х та ф.13Х статистичної звітності.
- Забезпечення заведення та виконання угоди «Банкнотні операції» (формування, верифікація і виконання готівкових та безготівкових платежів).
- Надання інформації ГУ НБУ про підкріплення каси або вивіз залишків готівки програмним комплексом «АРМ- заявка НБУ» (САГО) про продаж або купівлю готівкової гривні відділеннями банку по регіонах України.
- Організація, супроводження процесів управління щодо перевезення цінностей та інкасації готівки.
- Супроводження та здійснення контролю щодо прийому та обробки комунальних та інших видів платежів населення без відкриття рахунку на користь отримувачів коштів.
- Документальне оформлення роботи з іншими банками для продажу або купівлі готівкової гривні (міжбанківські операції).
- Контроль за дотриманням лімітів залишків готівкових коштів в касах (сховищах) ГО та відділень в національній та іноземних валютах.
- На підставі заявок від начальників відділень, організація документального супроводження операцій на підкріплення та інкасацію.
- Супроводження завантаження/розвантаження АТМ.
- Організація навчання, стажування і тестування співробітників Управління, касових працівників.
- Виїзні перевірки відділень, ревізії кас відділень.
- Створення, затвердження ВНД, якими регламентується порядок організації інкасації коштів і перевезення валютних цінностей, здійснення касових операцій та зберігання цінностей.
- Підготовка наказів на ревізію кас на відділеннях при зміні матеріально-відповідальних осіб.
Ми будемо раді розглянути Вашу кандидатуру та обговорити можливість співпраці.
Команда АТ «БАНК «УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ»
Наш сайт: https://ukrcapital.com.ua/uk/
Пошта для резюме: [email protected]
* Направляючи резюме на вакансію, Ви даєте згоду на обробку Ваших персональних даних в рамках чинного законодавства України.
Фахівця Управління документарних операцій та торгового фінансування
Ми пропонуємо:
- Роботу в стабільному Українському Банку.
- Професійний розвиток та гідна винагорода.
- Робота в затишному офісі з комфортними умовами праці.
- Цікаві робочі задачі та виклики.
- Офіційне працевлаштування із дотриманням всіх соціальних гарантій згідно КЗпП (оплачувані лікарняні, відпустка 24 календарні дні).
- Зручне місце розташування на м. Нивки, Берестейський проспект, 67.
Вимоги:
- Вища освіта/не повна вища освіта (за напрямком економічний, менеджмент).
- БЕЗ ДОСВІДУ РОБОТИ ГОТОВІ ВЗЯТИ СТУДЕНТА ТА ВСЬОМУ НАВЧИТИ.
- Вміння працювати з людьми.
- Знання стандартного офісного пакету програм Microsoft Office.
- Уважність до деталей, комунікабельність, стресостійкість.
Основні обов’язки:
- Залучення клієнтів на гарантії.
- Крос-продажі, підготовка проектів гарантій, підготовка пакету документів для отримання гарантій.
- Додаткові доручення керівника в межах посадових обов’язків за необхідністю.
Ми будемо раді розглянути Вашу кандидатуру та обговорити можливість співпраці.
Команда АТ «БАНК «УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ»
Наш сайт: https://ukrcapital.com.ua/uk/
Пошта для резюме: [email protected]
* Направляючи резюме на вакансію, Ви даєте згоду на обробку Ваших персональних даних в рамках чинного законодавства України.
Начальника Служби внутрішнього аудиту
Ми пропонуємо:
- Роботу в стабільному Українському Банку.
- Професійний розвиток та гідна винагорода.
- Робота в затишному офісі з комфортними умовами праці.
- Цікаві робочі задачі та виклики.
- Офіційне працевлаштування із дотриманням всіх соціальних гарантій згідно КЗпП (оплачувані лікарняні, відпустка 24 календарні дні).
- Лояльне керівництво, дружній та професійний колектив.
- Зручне місце розташування на м. Нивки, Берестейський проспект, 67.
Вимоги:
- Вища освіта (фінанси, аудит, економіка або бухгалтерський облік).
- Аналогічний досвід роботи в Банку від 3 років.
- Знання вимог нормативних актів у сфері банківської діяльності, володіння ПК, знання АБС «Б2».
- Вміння керувати та організувати роботу підрозділу та працівників підрозділу, давати оцінку системі внутрішнього контролю, оцінювати ризики банківської діяльності, обґрунтовано надавати рекомендації керівництву щодо удосконалення системи контролю та зниження рівня ризиків банківської діяльності, надавати консультації у сфері банківської діяльності, фінансів, управлінського, бухгалтерського, податкового обліку.
- Вміння здійснювати аналіз фінансово - господарської діяльності Банку, експертизу внутрішніх політик, нормативних документів тощо.
- Володіння комп’ютерною технікою на рівні впевненого користувача.
- Володіння в достатній мірі спеціальним банківським програмним забезпеченням для виконання покладених завдань та функцій, знання програми Ліга закон.
- Знання нормативних актів НБУ.
- Відсутність репутаційних ризиків.
- Увага до деталей, стратегічне мислення та відповідальність.
Основні обов’язки:
- Забезпечувати виконання покладених на Службу завдань та функцій відповідно до внутрішніх вимог Банку, стандартів внутрішнього аудиту та принципів діяльності, визначених Положенням про організацію внутрішнього аудиту в банках України, що затверджене Постановою Правління Національного банку України від 10.05.2016 N 311, у тому числі щодо внутрішнього аудиту в Банківській групі.
- Організація безперебійної та якісної роботи Служби, контроль чіткого виконання працівниками Служби своїх функцій та обов'язків, дотримання ними службової та трудової дисципліни.
- Забезпечувати обмеження доступу до Загальної бази персональних даних, власником якої є Банк, згідно з вимогами законодавства у сфері захисту персональних даних.
- Повідомляти керівництво Банку про факти порушень співробітниками вимог законодавства України у сфері захисту персональних даних та внутрішніх документів, що регулюють діяльність Банку, щодо обробки і захисту персональних даних у Загальній базі персональних даних, власником якої є Банк, у термін не пізніше одного робочого дня з моменту виявлення таких порушень.
- Письмово інформувати Наглядову раду Банку для прийняття нею відповідних рішень або вжиття заходів у разі виникнення обставин, які перешкоджають внутрішнім аудиторам Банку виконувати свої обов'язки, втручання посадових осіб Банку в діяльність Служби, виявлення рівня ризику, що є неприйнятним для діяльності Банку.
- Забезпечувати якісне здійснення планових та позапланових аудиторських перевірок (аудиту), завдань Голови Наглядової ради (Голови Комітету з питань аудиту та Голови Правління Банку за погодженням з Головою Наглядової ради).
- Забезпечувати моніторинг виконання керівниками Банку рекомендацій, наданих за результатами аудиторських перевірок (аудиту).
- Забезпечувати належну професійну підготовку та навчання внутрішніх аудиторів, з метою підвищення їх професійного рівня, у тому числі по СУІБ, СВК, СУР.
- Підтримувати програму забезпечення та підвищення якості внутрішнього аудиту Банку, з урахуванням вимог стандартів внутрішнього аудиту.
- Забезпечувати дотримання працівниками Служби режиму роботи з документами, що містять банківську, комерційну таємницю та конфіденційну інформацію.
Ми будемо раді розглянути Вашу кандидатуру та обговорити можливість співпраці.
Команда АТ «БАНК «УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ»
Наш сайт: https://ukrcapital.com.ua/uk/
* Направляючи резюме на вакансію, Ви даєте згоду на обробку Ваших персональних даних в рамках чинного законодавства України.
Головного фахівця Департаменту супроводження та підтримки клієнтів.
Ми пропонуємо:
- Роботу в стабільному Українському Банку.
- Професійний розвиток та гідна винагорода.
- Робота в затишному офісі з комфортними умовами праці.
- Цікаві робочі задачі та виклики.
- Офіційне працевлаштування із дотриманням всіх соціальних гарантій згідно КЗпП (оплачувані лікарняні, відпустка 24 календарні дні).
- Можливість працювати в гібридному графіку.
- Зручне місце розташування на м. Нивки, Берестейський проспект, 67.
Вимоги:
- Вища освіта.
- Досвід роботи у банку з юридичними особами від 2-х років.
- Вміння давати оцінку системі внутрішнього контролю.
- Надавати рекомендації керівництву, щодо удосконалення системи контролю та зниження рівня ризиків банківської діяльності.
- БАЖАНО знання банківського програмного забезпечення АБС Б2.
- Володіти комп’ютерною технікою на рівні впевненого користувача.
Основні обов’язки:
- Якісне обслуговування клієнтів Банку, знання банківських продуктів на рівні працівника відділення Банку та Департаменту.
- Розгляд звернень по VIP клієнтам.
- Надання консультації по всім банківським продуктам.
- Проведення належної перевірки (далі - НПК), ідентифікації, верифікації клієнта, переідентифікації (оновлення даних про клієнта Банку).
- Здійснювати належну перевірку нових клієнтів і вже існуючих клієнтів.
- Обслуговування юридичних осіб, а саме розуміння ЗЕД- контрактів, РКО, кредитно-депозитних продуктів, додаткові фінансові сервіси (банківські гарантії, еквайринг), тощо.
Ми будемо раді розглянути Вашу кандидатуру та обговорити можливість співпраці.
Команда АТ «БАНК «УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ»
* Направляючи резюме на вакансію, Ви даєте згоду на обробку Ваших персональних даних в рамках чинного законодавства України.
Начальника Управління технічної підтримки
Ми пропонуємо:
- Роботу в стабільному Українському Банку.
- Професійний розвиток та гідна винагорода.
- Робота в затишному офісі з комфортними умовами праці.
- Цікаві робочі задачі та виклики.
- Офіційне працевлаштування із дотриманням всіх соціальних гарантій згідно КЗпП (оплачувані лікарняні, відпустка 24 календарні дні).
- Лояльне керівництво, дружній та професійний колектив.
- Зручне місце розташування на м. Нивки, Берестейський проспект, 67.
Вимоги:
- Вища технічна освіта.
- Досвід роботи за напрямом на керівних посадах в банківський сфері та/або фінансових установах від 3-х років.
- Досвід управління командою.
- Вміння працювати з великими обсягами інформації.
Основні обов’язки:
- Організація та забезпечення технічної підтримки користувачів.
- Підтримка користувацького обладнання та офісної інфраструктури.
- Моніторинг ІТ-ресурсів.
- Адміністрування робочих станцій.
- Технічна підтримка регіональної мережі Банку.
- Участь у впровадженні нових ІТ-рішень.
- Забезпечення якості обслуговування.
- Забезпечення інформаційної безпеки.
- Інформаційна підтримка користувачів у межах наданих повноважень.
- Забезпечення надійного та безперервного функціонування інформаційних систем Банку.
Спеціальні знання та навички:
- Загальні принципи ІТ-інфраструктури банку: Архітектуру серверної та мережевої інфраструктури; Стандарти безпеки, відмовостійкості та безперервності ІТ-сервісів; Політики управління інцидентами та змінами.
- Системну архітектуру банківських інформаційних систем (САБ, isCard, iFobs, BPM тощо).
- Банківські бізнес-процеси: Цикл обслуговування клієнта, обробки платежів, кредитування, звітності; вимоги НБУ та регуляторів щодо функціонування ІТ-рішень.
- Основні політики інформаційної безпеки: політики доступу, кіберзахисту, аудиту безпеки коду; принципи захищеного зберігання та передавання даних.
Ми будемо раді розглянути Вашу кандидатуру та обговорити можливість співпраці.
Команда АТ «БАНК «УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ»
* Направляючи резюме на вакансію, Ви даєте згоду на обробку Ваших персональних даних в рамках чинного законодавства України.
Головного юрисконсульта
Ми пропонуємо:
- Роботу в стабільному Українському Банку.
- Професійний розвиток та гідна винагорода.
- Робота в затишному офісі з комфортними умовами праці.
- Цікаві робочі задачі та виклики.
- Офіційне працевлаштування із дотриманням всіх соціальних гарантій згідно КЗпП (оплачувані лікарняні, відпустка 24 календарні дні).
- Можливість працювати в гібридному графіку.
- Зручне місце розташування на м. Нивки, Берестейський проспект, 67.
Вимоги:
- Вища юридична освіта (спеціаліст, магістр).
- Досвід роботи в банківській сфері від 5 років.
- Правові знання (цивільне право, господарське право, земельне право, банківське право)
- БАЖАНО мати адвокатське посвідчення.
- Вміння працювати з Ліга закон, Youcontrol, ДРОРМ.
Основні обов’язки:
- Підготовка/погодження висновків щодо можливості здійснення активних операцій/зміни їх суттєвих умов, правовий супровід активних операцій (перевірка наданих документів, погодження договорів).
- Розробка/погодження проектів внутрішніх документів Банку, положень про структурні підрозділи банку, розпоряджень, наказів;
- Розробка/погодження типових договорів, пов’язаних з залученням та обслуговуванням клієнтів активно/пасивних операцій;
- Підготовка відповідей на звернення клієнтів банку;
- Надання консультацій працівникам банку з питань, що входять до компетенції управління;
- Робота (внесення відомостей, реєстрація змін, виправлень, вилучення запису, отримання інформації) з Державним реєстром обтяжень рухомого майна;
- Акредитація страхових компаній.
- Здійснення правового аналізу правоздатності та дієздатності юридичних і фізичних осіб позичальників, заставодавців, поручителів при отриманні ними кредитів, гарантій, акредитивів, факторингу;
- Здійснення юридичного аналізу предметів застави що передається в іпотеку;
- Супроводжувати методологічну роботу з типовими договорами що застосовуються при укладення договорів за активними операціями.
Ми будемо раді розглянути Вашу кандидатуру та обговорити можливість співпраці
Команда АТ «БАНК «УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ»
* Направляючи резюме на вакансію, Ви даєте згоду на обробку Ваших персональних даних в рамках чинного законодавства України.
Фахівця Відділу Call центру
Ми пропонуємо:
- Роботу в стабільному Українському Банку.
- Професійний розвиток та гідна винагорода.
- Робота в затишному офісі з комфортними умовами праці.
- Цікаві робочі задачі та виклики.
- Офіційне працевлаштування із дотриманням всіх соціальних гарантій згідно КЗпП (оплачувані лікарняні, відпустка 24 календарні дні).
- Можливий гібридний графік роботи.
- Зручне місце розташування на м. Нивки, Берестейський проспект, 67.
Вимоги:
- Вища освіта/не повна вища освіта.
- Досвід роботи в Call центрі ВІТАЄТЬСЯ.
- Вміння швидко навчатися та сприймати нову інформацію.
- Клієнтоорієнтованість, уважність та комунікабельність.
Основні обов’язки:
- Здійснення вихідних та вхідних дзвінків клієнтам щодо консультації по банківським продуктам.
- Робота зі зверненнями клієнтів (електронна пошта, режим інтернет-чату, онлайн-месенджери).
- Консультація клієнтів щодо операцій по платіжним карткам.
- Реєстрація звернень в CRM системі.
- Здійснення віддаленої верифікації.
- Консультація клієнтів юридичних осіб щодо роботи системи «Клієнт Банк».
Ми будемо раді розглянути Вашу кандидатуру та обговорити можливість співпраці.
Команда АТ «БАНК «УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ»
* Направляючи резюме на вакансію, Ви даєте згоду на обробку Ваших персональних даних в рамках чинного законодавства України.
В нашу команду шукаємо Заступника начальника Служби управління ризиками.
Ми пропонуємо:
- Роботу в стабільному Українському Банку.
- Професійний розвиток та гідна винагорода.
- Робота в затишному офісі з комфортними умовами праці.
- Цікаві робочі задачі та виклики.
- Офіційне працевлаштування із дотриманням всіх соціальних гарантій згідно КЗпП (оплачувані лікарняні, відпустка 24 календарні дні).
- Можливий гібридний графік роботи.
- Зручне місце розташування на м. Нивки, Берестейський проспект, 67.
Вимоги:
- Вища освіта у сфері фінансів, економіки, математики чи суміжних галузях;
- Досвід роботи за напрямом управління ризиками у фінансових установах;
- Досвід в управлінні командою та розробці стратегій управління ризиками;
- Знання законодавчих та регуляторних вимог щодо банківської діяльності та управління ризиками.
Основні обов’язки:
- Забезпечення впровадження діючої Концепції управління ризиками, Стратегії ризиків та діючих Політик управління ризиками Банку, інших внутрішніх нормативних документів щодо ризиків,
- Забезпечення моніторингу та попередження порушень показників ризик - апетиту та лімітів ризику, контролює наближення показників ризиків до ризик-апетиту та лімітів ризику та ініціювання вжиття заходів для попередження їх порушень
- Підготовка річних звітів ICAAP та ILAAP, Плану відновлення діяльності Банку, контрольні функції щодо дотримання задекларованих у Звітах та Плану правилах та процедурах.
- Забезпечення моніторингу, прогнозуванню та контролю за дотриманням встановлених пруденційних нормативів, дію яких регламентує «Інструкція про порядок регулювання діяльності банків в Україні» зі змінами та доповненнями, затвердженими відповідними Постановами НБУ та Положення НБУ №196.
- Забезпечення проведення стрес-тестування банківських ризиків.
- Забезпечення та підготовка звітів щодо ризиків Банку на засідання Наглядової ради, Правління, Кредитного комітету, КУАП Банку, Тендерно-продуктового комітету.
- Виконання функцій начальника Служби управління ризиками під час його відсутності.
Ми будемо раді розглянути Вашу кандидатуру та обговорити можливість співпраці.
Команда АТ «БАНК «УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ»
* Направляючи резюме на вакансію, Ви даєте згоду на обробку Ваших персональних даних
в рамках чинного законодавства України.