
CAPIbankцифровий банк, що об’єднує.

Щоб стати клієнтом CAPIbank потрібно завантажити додаток, вибрати спосіб реєстрації (за допомогою застосунку Дія або Відеоверифікації), відповісти на декілька питань і ось ви вже маєте можливість керувати власними фінансами.
- керуйте своїми фінансами 24/7, не виходячи з дому
- контролюйте власні рахунки і платіжні картки зі свого телефону
- оформлюйте різні банківські продукти
- наявність функцій для вирішення основних фінансових потреб
- зручний та зрозумілий інтерфейс
- широкий спектр доступних послуг


- здійснювати перекази на власні поточні рахунки та рахунки інших клієнтів АТ «БАНК «УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ»
- здійснювати перекази на рахунки інших українських банків за довільними реквізитами (IBAN)
- обмінювати валюту онлайн
- поповнювати рахунки мобільних операторів та інтернет-провайдерів
- оформлювати споживчі кредити
- переглядати залишки на карткових та поточних рахунках
- змінювати ліміти по платіжних картках
- здійснювати перекази з картки на картку (Р2Р перекази)
- контролювати рух коштів за рахунками та аналізувати свої витрати
- здійснювати оплату комунальних та інших платежів
- оформлювати депозити для фізичних осіб
-
Скористатися послугою «Мобільний додаток CAPIbank» можна в разі, якщо клієнт має відкритий в Банку поточний рахунок з використанням ЕПЗ.
Клієнт має право достроково розірвати Договір про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб (надалі – Договір), спосіб такого розірвання визначається умовами, викладеними у розділі 8 Публічної пропозиції АТ «БАНК «УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб.
За невиконання або неналежне виконання зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність згідно з умовами Договору та вимогами законодавства України.
Банк має право вносити зміни до Договору, в т.ч. додатків до Договору, Умов та Тарифів з урахуванням наступного:
- Зміни, що були внесені Банком до Договору, Умов, які є додатками до Договору та Тарифів (окрім Умов відкриття та здійснення операцій за поточними рахунками з використанням електронного платіжного засобу, Умов встановлення овердрафту за поточними рахунками з використанням електронного платіжного засобу та тарифів на обслуговування платіжних карток), набувають чинності через 10 (десять) днів із дати направлення інформації погодженим каналом комунікації та розміщення змін до Публічної пропозиції, Тарифів на сайті Банку https://www.ukrcapital.com.ua, якщо такі зміни не містять інший більш пізній термін набуття чинності. За рішенням Банку та у виключних випадках зазначені вище зміни можуть набувати чинності через 3 (три) дні з дати направлення інформації погодженим каналом комунікації та розміщення на сайті Банку https://www.ukrcapital.com.ua. Виключні випадки Банк встановлює на власний розсуд.
- Зміни до зазначених документів для нових Клієнтів Банку (Клієнтів, які на дату набрання чинності змінами не користувались відповідним продуктом Банку, умови щодо яких змінюються) вступають в дію з дати визначеної в рішенні уповноваженого органу Банку та за умови їх оприлюднення на сайті https://www.ukrcapital.com.ua.
- У випадку, якщо Клієнт не погодиться з новими Тарифами, про які він був повідомлений відповідно до умов Договору/новим розміром процентної ставки, що нараховується на залишки коштів на Рахунках/Депозитах, про який він був повідомлений у відповідності до положень цього Договору, він зобов’язаний не пізніше, ніж за 3 (три) робочі дні до дня набрання їх чинності, повідомити про це Банк шляхом надання письмової заяви. В такому випадку Банк надає Клієнту послуги відповідно до цього Договору та Умов за Тарифами, що діють у Банку на цей момент/нараховує проценти на залишки коштів на Рахунку/Депозиті за ставкою, що діє на цей момент, до дати впровадження нових Тарифів/нових розмірів процентних ставок. З дати впровадження змін в т.ч. нових Тарифів/нового розміру процентної ставки дія Договору (ів) про надання банківського (их) продукту (ів) в рамках яких приймаються нові Тарифи/новий розмір процентної ставки (з якими не погодився клієнт) припиняється/припиняються з наслідками, визначеними цієї Публічною пропозицією та/або Умовами.
- Якщо у вказаний вище строк тобто за 3 (три) робочі дні до моменту набрання чинності змін, Банком не було отримано письмової заяви Клієнта про незгоду з новими Тарифами/новими розмірами процентних ставок та/або розірвання Договору, нові Тарифи/нові розміри процентних ставок, що нараховуються на залишки коштів на Рахунку/Депозиті, вважаються встановленими за погодженням з Клієнтом.
Банк не вимагає від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або спорідненої чи пов’язаної з ним особи як обов’язкову умову надання цих послуг (крім надання пакету банківських послуг).
Клієнт може відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації, зателефонувавши за телефоном +38(044)364–35–26 (цілодобово для дзвінків із-за кордону); 0(800) 210-804 (безкоштовно для дзвінків на території України).
Повідомляємо, що за умовами Договору:
- Клієнт зобов'язаний негайно (в момент виявлення) повідомити Банк (дзвінок до Call-центру) про втрату/ крадіжку платіжної картки, виникнення іншої надзвичайної ситуації або про інші випадки можливого несанкціонованого використання платіжної картки, проведення несанкціонованих Клієнтом операцій за картковим рахунком для здійснення Банком блокування дії платіжної картки, при цьому Клієнт має надати персональні дані, що вказані в Заяві-анкеті клієнта, а також причину, з якої Клієнт хоче вилучити платіжну картку з обігу або поставити платіжну картку в тимчасове блокування. Банк не несе відповідальності за платіжні операції, ініційовані за допомогою платіжної картки, до отримання заяви про втрату/ крадіжку платіжної картки або заяви про несанкціоноване використання платіжної картки, проведення несанкціонованих Клієнтом операцій за Рахунком;
- у випадку підозри на несанкціонований доступ, у випадку втрати (крадіжки) авторизаційних даних та/або номеру мобільного телефону Клієнта, на які здійснюється відправлення Одноразового цифрового паролю, компрометації Особистого ключа ЕЦП, або при виявленні випадків проведення по рахунку Користувача операцій, що ним не санкціоновані, Клієнт зобов’язаний терміново припинити використання Мобільного додатку, довести це до відома Банку, шляхом звернення до відділення Банку або до Контакт-центру, для здійснення заходів по запобіганню шахрайських дій;
- Клієнт зобов’язаний інформувати Банк про зміну персональних даних, що були надані для проведення ідентифікації та вказані в Анкеті-Заяві про акцепт та Заяві– прізвища (імені, по батькові), даних документу, що посвідчує особу, реєстраційного номера облікової картки платника податків, адреси постійного місця проживання/реєстрації, номерів телефонів, електронної адреси, або закінчення строку (припинення) дії, втрати чинності чи визнання недійсними таких документів. Інформація та/або документи або їх копії підлягають наданню протягом 10 (десяти) робочих днів з дати одержання від Банку письмово вимоги або вимоги, що надсилається засобами електронного зв’язку, в тому числі через Мобільний додаток, або sms-повідомлення, або з дати настання відповідних змін. Інформація щодо зміни номеру мобільного телефону підлягає наданню протягом 1 (одного) робочого дня з дати фактичної зміни мобільного номеру. Клієнт несе персональну відповідальність за повноту та достовірність даних, поданих до Банку;
- Банк забезпечує зберігання та захист інформації, яка містить персональні дані, з метою недопущення її незаконного розкриття у відповідності до законодавства України , внутрішніх нормативних документів та умов Договору.
- Умови і Правила надання послуг з використанням Мобільного додатку (Додаток 8 до Публічної пропозиції)
- Інструкція користувача додатку CAPIbank
- Політика конфіденційності
- Згода на обробку персональних даних
- Інформація щодо кредитів від CAPIbank (КАПІ-КРЕДИТ, КАПІ-РЕФІНАНС, КАПІ-АВТО)
- Публічна пропозиція АТ «БАНК «УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ»
- Тарифи
- Рекомендації клієнтам щодо безпечного використання систем дистанційного обслуговування банку
- Рекомендації щодо виявлення фішингових вебсайтів
- Рекомендації щодо уникнення випадків підвищеного ризику збитків для користувача електронного платіжного засобу
- Пам’ятка по безпеці
- Виявлені фішингові вебсайти або отримані відомості подібного змісту
- Інформація для ознайомлення Клієнтів - фізичних осіб про умови надання платіжних та інших послуг через мобільний додаток CAPIbank АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «БАНК «УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ»
- Інформація щодо депозитів від CAPIbank (Capi Comfort, Capishon)
У разі будь-яких питань просимо звертатись за телефонами гарячої лінії: 0800 210 804, 044 205 33 76 або за допомогою месенджерів: