
Банк пропонує послуги здійснення переказів в системах міжнародних грошових переказів
Система «Welsend» – це міжнародна система грошових переказів, створена АБ «УКРГАЗБАНК», яка дозволяє швидко, надійно та вигідно здійснити перекази, як по території України, так і за її межами.
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «БАНК «УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ» є прямим учасником міжнародної системи грошових переказів "Welsend". Реєстрація в НБУ у Реєстрі платіжної інфраструктури від 30.05.2016. Система представлена на території України та за її межами, серед учасників/партнерів - резиденти та нерезиденти. Welsend співпрацює з 21 учасником та з партнером - міжнародною системою грошових переказів INTELEXPRESS.
Переваги:
- Простота оформлення та миттєвість (в режимі онлайн) здійснення/отримання переказу коштів;
- Відправлення транскордонного переказу на платіжну картку з конвертацією іноземної валюти (долар США, Євро) у гривню за найвигіднішим курсом для клієнта;
- За виплату переказу комісія не сплачується;
- Відправлення переказу по Україні у гривні з виплатою його готівковою;
- Значна мережа - понад 3000 пунктів обслуговування по Україні;
- Вигідні тарифи для клієнтів;
- Цілодобова клієнтська підтримка;
- Для постійних клієнтів Системи «Welsend» можливе зменшення розміру комісії за рахунок «Картки Клієнта», яку отримує відправник при накопиченні відповідної суми відправлених переказів у гривні по Україні або при відправлені переказу у гривні по Україні на значну суму.
Умови та порядок надання банківської послуги
ПЛАТЕЖІ ПО СИСТЕМІ WELSEND
Адреса платіжної організації /оператора міжнародної платіжної системи |
Юридична адреса: Україна, 03087, м. Київ, вул. Єреванська, 1 Поштова адреса: Україна, м. Київ, 01015, вул. Старонаводницька, 19,21,23. |
Банк надає послуги: |
|
Строк виконання |
миттєво (здійснення/отримання переказу коштів) |
Валюта відправлення: |
долар США, євро, гривня |
Валюта виплати: |
долар США, євро, гривня |
Строк дії переказу |
30 днів |
Повернення переказу |
Повернення переказу можливо здійснити тільки відправнику при наявності заяви на відправлення переказу та документу, що посвідчує особу, та лише у тому випадку, якщо переказ ще не виплачений одержувачу.
- відправник сам ініціює повернення переказу (комісія за переказ не повертається); - переказ не був отриманий протягом 30 днів після відправки (комісія за переказ не повертається); - одержувач переказу не мав змогу отримати переказ з вини Системи Welsend (комісія за переказ повертається). |
Тарифи |
|
Корисна інформація |
Загальна інформація про умови здійснення переказів через систему Welsend |
Попередження 1. Наслідки для Клієнта в разі користування банківською послугою або невиконання ним обов'язків згідно з договором про надання цієї банківської послуги:
- Клієнт зобов'язаний оплачувати винагороду банку за надання даної послуги згідно встановлених та діючих тарифів в момент надання послуги або в інший строк, якщо такий визначений тарифами.
- Клієнт зобов'язаний надати на першу вимогу банку документи та/або відомості необхідні для отримання відповідної послуги згідно внутрішніх положень банку та/або діючого законодавства України.
- В разі невиконання Клієнтом обов'язків, передбачених договором про надання банківських послуг, Клієнт нестиме відповідальність згідно умов договору.
Попередження 2. З метою виключення ризику шахрайства та втрати грошових коштів не повідомляйте контрольний номер грошового переказу чи іншу інформацію про Ваш переказ будь-кому, за винятком Одержувача, так як передача такої інформації може призвести до виплати Вашого перекладу неналежній особі.
Попередження 3. Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом. Банк має право вносити зміни до тарифів або до Публічної пропозиції АТ «БАНК «УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб. В такому випадку, повідомлення щодо внесення змін розміщується на інформаційних стендах, що знаходяться у приміщеннях Банку та/або на офіційному сайті Банку.
Попередження 4. Банк не вимагає від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або спорідненої чи пов’язаної з ним особи як обов’язкову умову надання цих послуг (крім надання пакету банківських послуг).
Клієнт може відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації, зателефонувавши за телефоном + 38 044 364 35 26 (цілодобова для дзвінків із-за кордону; 0800 210 804 (безкоштовно для дзвінків на території України).
Порядок вирішення спорів між учасниками та користувачами міжнародних платіжних систем